tisdag v 7

Tungt pass idag på gymmet. Heja heja. Orkade 10 min på cykeln och typ 5 på crossen efter. Jag är SKIT kass på konditionen efter styrkan. HUR gör ni för att peppa er att orka? Jag vill bara hem i det läget...

Jag ser fortfarande lika jävlig ut på armarna så det känns lite olustigt att folk kollar på en...

Mat mässigt har varit rent skit den senaste veckan, smörgåstårta i tacos, fredag, lördag, smörgåstårta lördags...2 äckligt osunda baguetter idag på jobbet i brist på medtagen mat, spagett i köttfärssås 2 dagar i rad, lölkorv och choklad....och på fredag blir det smörgåstårta igen...Det är ju sååå gott!

Jag har ingen sund inställning till mat. Jag vet vad jag borde göra, men det blir någon slags ångest över saker jag inte skall äta så då skiter jag i det och äter ändå och sen får jag ångest över att jag ätit det:-S

Jag har iaf sagt till K att om vi nu skall äta smörgåstårta igen så blir det hård träning i veckan!

Jag måste hitta något som motiverar mig och driver mig frammåt mot mitt mål och inte från det.

Dagens tankeställare i övrigt är att fylla dagarna med liv inte livet med dagar....

Det är ju så lätt att fastna i vardagen och bara längta till helgen, istället för att göra det bästa utav alla dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0