Yes!

Idag tog det emot att dra till träningen, MEN jag lyckades tack vare min underbara man!! Mitt mål är att träna 2-3 ggr/vecka eller med två dagars mellanrum.

Träning:
40 min gym + 60 min MRL

Kost:
Blev inget bra idag, mycket skräp. Frukosten tror jag var rågbröd med lite ost, men lunchen bestod av en kopp varm choklad (170kcal), rostat bröd, 2 bitar falukorv och majonäs, middag pytt i panna 150g, kvällsmål 2 rostade bröd, 4 bitar falukorv och majonäs. 

Jag brukar kolla en sida på nätet hur många kalorier något innehåller för att försöka hålla mig runt 1500-2000 för att minska i vikt, men SHIT vad majonäs inte är bra - det åker ut i morgon! 800kcal/100g. Nu blir jag ännu grinigare över att maken tärnade upp resterna av osten till sin sallad som jag hade velat ha istället:-S (skämt)

http://www.dinbmi.se/kaloritabellen/

1200kcal + majonäsen så jag hamnade nog runt iaf 2000kcal idag.

I morgon är det SKÄRPNING och mellanmål som gäller!

För er som inte vet så körde jag ett speciellt tränings och kostprogram under hela januari som heter FUSTRA.
Kort och gott innebar det en sju helsikes massa minikeso, tonfisk, kyckling och grönsaker och 1h träning om dagen. Jag fuskade med maten och åt massa godis även på vardagar, jag var förkyld halva januari så då tränade jag inte alls, tror jag kom iväg 2 -3 ggr totalt, men jag har ett fysiskt jobb. Resultatet blev -3 kg, varav 1,7 kg skedde en vecka då jag skärpte till mig, så det kunde blivit mycket mer. Jag har även tagit före och efter bilder och jag tycker nog att magen och kärlekshandtagen blivit lite mindre..Me liki!!

Före  
10 Januari 2011

  
2 Februari 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0