Välkommen

Nu börjar jag om på ny kula med mitt bloggande. Min tidigare blogg tog jag bort då den innehöll för personlig information enligt vissa, vilket jag kan hålla med om... men liiite lär det nog bli, men med väl valda ord.

SÅ, den här blir en kreativ blogg som kanske kan inspirera er andra eller få mig att må bättre med alla komplimanger jag får;-). Skämt åsido - jag kommer att publicera mina alster.

Mitt första problem jag står inför är hur stor scrapbooking djungeln är. Jag var på min första scrapbooking träff i söndags och jösses amalia vad lite verktyg/stämplar och material jag har jämfört med de andra...men så har jag ju nästan bara börjat än... Jag kan säga att önskelistan är lååååång och många pengar kommer det att bli till min makes förtret...

Layoten på min hemsida är oxå bara standard mall än så länge - det blir väl oxå ett pilleri när jag orkar/hinner med det - måste kolla om mina förra mallar finns sparade någonstanns...

*de små liven*
Tösabiten kräktes i natt så jag blir förmodligen hemma för VAB resten av veckan. Hon har dock inte kräkts igen och hon har fåt ti sig lite mat så det återstår hur länge/och om det får stanna kvar.

*hälsa*
Jag har kommit igång med träningen tack vare min söta syssling Lotta occh FUSTRA superstar programme. Jag tränade inte alls 1 h om dagen som man skulle eller följde dieten särskilt bra, MEN vågen stod på -3kg efter 30 dagar:-). Mycket keso, kyckling, tonfisk och grönsaker. Jag kommer att fortsätta lite till eftersom jag fortfarande har ca 5 kg att möblera om.

Vi har lagt in träning i vardagschemat för oss båda så 3 dagar i veckan kan ni se oss på Lerums sportcenter.
Lotta har lagt upp ett grymme schema för mig som jag förmodligen kommer att ändra lite i efter hand, men principen är 3 veckors intervall men tung, medium och lätt träning. 2 ggr gym, 1 kondition. 

Motion och träning är bra för både hälsa och själ och förhoppningsvis skall vi bli mer positiva till vardags:-) Jag är STOLT över min man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0