söndag v7

Testade att blogga via min HTC men det fungerade inte bra - applikationen ville inte ta åäö alls och det var svårt om markören hoppade fel i texten...

Sitter i Öxaback och njuter av det fina vädret. Mamma har influensan så vi funderade på att inte åka hit, men å andra sidan har ju pojken varit här hela veckan så vi skulle få hem det iaf...syrran och Patricia har oxå varit här under veckan och ligger i feber de med...  

Var på gymmet igår, men jag min toka hoppade av efter 1 min kondition sket i stretchingen och solade istället. Det blir stressigt för mig att veta att lillan är på barnpassningen och kanske inte är nöjd...
Idag skulle vi kört kondition på gymmet men det blev en prommenad på 40 min i det fina vädret istället.
 
Lillans kiss luktar bajs så hon har åkt  på urinvägsinfektion så det blir att ta henne till farbror doktorn imon.

Funderar på att plugga till hösten. Systemarchitekt för att utveckla min tidigare utbildning. Förhoppningsvis kanske jag inte behöver tenta i vissa ämnen så att det inte blir 3 år till, men jag skall kontakta högskolan och kolla upp det. Om det blir studier till hösten blir det förmodligen i Borås så då kanske flytt till Öxabäck blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0