Söndag v 6

Dagens träning bestod av
20 min cross (intervall),
20 min cykel (fatburn) samtidigt som jag läste bok...
axel press 2*20
triceps 2*20
biceps 2*20
plankan
crunches
omvända crunches

Kosten vet jag att den inte ens är att kommentera...

* 2 rostade bröd med smör, marmelad och ost på till frukost.
* Lunchen bestod av 1 panerad torsk, gurkmajonäs och sallad
* Mellan mål blev citronoch lakrids glass med lakrids topping...

Nästa FUSTRA utmaning är i maj, men jag kommer förmodligen att köra några veckor in imellan med kosten iaf - det är så bekvämt att veta vad man skall äta...

JAg ställde mig på vågen i morse och den visade +0,3 kg jämfört med förra söndagen. JAg kan ju inte direkt påstå att jag ätit nyttigt, MC donalds, hamburgare på Highway...tacos....säger väl allt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0