Lördag v 6

Wow säger jag bara - all respekt till alla Volvomontörer! Jag går nu helt själv (med mina skyddsänglar så klart) och jag sover GOTT om nätterna kan jag säga. Jag har inte visat mig på gymmet under hela veckan så idag var det dags. Vi åkte hela familjen - vilket innebar att jag fick köra en väldigt kort version av mitt schema eftersom makens är hälften så långt men mer grupperat efter muskelgrupper. Så det blev ben, rygg och mage och NOLL kondition men ett skönt solpass:-).

En tjej kunde inte låta bli att fråga vad jag råkat utför... jag ser nämligen ut som om jag blivit sönderslagen på armarna efter att jag stöter in i allt när jag jobbar. Ha - jag som skojade med maken om det innan vi åkte hemifrån - jag frågade om han verkligen vågade gymma med mig som jag såg ut - folk kunde ju tro att han misshandlar mig...

Planerna är iaf att vi skall dit i mon igen och jag får väl försöka hitta ngt långärmat dårå så jag inte skrämmer livet ur ngn gammal kärring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0