Fredag v 7

Gick hem från jobbet igår. Jag var egentligen påväg hem redan i onsdags för jag har mått skit de senaste dagarna. Onsdagen var jag kass i magen och sedan har jag bara gått på tomgång känns det som - jag har inte kunnat lägga i en andra växel och köra hårt om något krånglat. Så det blev ingen träning igår som jag planerat utan jag sov 3h på dagen istället. Idag kurerar jag mig genom att ta det lugnt och greja lite hemma. Det känns som om jag för krig mot allt damm och katthår. Hur 17 får man det sluta flyga omkring och samla sig så fint i hörnen som jag sett att det gör hos vissa. Det kvittar om jag så dammsuger 5 ggr om dagen så dammar det.

HATAR DAMM!

Idag fyller svärmor år - hipp hipp hurra!! Vi ska troligtvis hälsa på sedan och äta smörgåstårta enligt maken.

Oliver har varit hos mormor och morfar hela veckan men det blev inte riktigt som han tänkt sig tror jag. Mormor blev sjuk i 40 graders feber och Patricia åkte på influensan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0